044 232 99 29
info@postulat.com.ua

Конкурентне право

Провадження діяльності в умовах конкуренції завжди викликало підвищині юридичні ризики. Контроль з боку держави щодо підтримки якісної конкуренції не завжди відповідає реаліям, а іноді і завдає шкоди добросовісним учасникам ринку.

Наша практика в галузі конкурентного права дозволяє комерційним організаціям впевнено почувати себе при здійсненні власної діяльності, а у разі необхідності отримувати захист прав від неправомірних дій конкурентів та представництво інтересів в державних органах.

Ринок реклами надзвичайно великий. Щодня компанії витрачають мільйони гривень на зовнішню рекламу, рекламу в друкованих виданнях, інтернеті, а також на радіо та телебаченні.

Коли хтось з конкурентів використовує незаконні засоби чи прийоми в рекламі, то інші гравці відповідного ринку відчувають на собі негативні наслідки. Результатом часто є перехід клієнтів до конкурентів, зниження лояльності клієнтів, зниження доходів та частки на ринку.
Таким чином кошти витрачені на власну креативну рекламу, розробку інноваційних продуктів, підвищенняк валіфікації персоналу, закупівлю найновішого обладнання можуть виявитись неефективними через використання конкурентами реклами, що безпідставно викликає у споживачів відчуття переваги, незалежно від справжньої якості продуктів та обслуговування.

Часто використовуються рекламні прийоми, що використовують порівняльні прикметники "найдешевший", "найвигідніший", "найзручніший", "найшвидший", "найкращий" або, наприклад, "з нами дешевше", "у нас вигідніше", "зручніше ніж будь-де", "швидше не буває".
Іноді використовують результати сумнівних досліджень чи досліджень, що проведені неіснуючими організаціями. Широко використовується заборонене спонсорство, партнерство, прихована реклама тощо.

Існують правові засоби, що дозволяють ефективно боротися з недобросовісною рекламою. Серед них найбільш дієвими є забезпечення позову шляхом заборони розповсюджувати рекламу, передбачена цивільним кодексом можливість негайного виконання рішень суду, відшкодування збитків, завданих неправомірними діями тощо. Важливо правильно вміти скористатись наданими можливостями.
Також корисною є співпраця з Антимонопольним комітетом України, Комітетом з захисту прав споживачів, Державноюагенцією з нагляду за рекламою тощо. Але і з ними треба вміти працювати.

Є можливість зупинити чи заборонити проведення рекламної кампанії конкурента – таким чином конкурент не досягає планованого ефекту своєї рекламної кампанії і втрачає кошти на її розробку та проведення.
Судовим рішенням можливо зобов'язати недобросовісного конкурента відшкодувати збитки, що завдані неправомірною рекламою. Також, перераховані вище державні органи можуть накласти суттєві штрафи.

Пропонуємо послуги

  • Захист від антиконкурентних дій;
  • Отримання дозволів Антимонопольного комітету;
  • Нагляд за дотриманням законодавства про рекламу.
UKR ENG RUS Головна сторінка Карта сайту Правові застереження